Versie tegel toont beschikbare update niet meer

Indien u werkt in Venice op een lokale installatie (dus niet op ons Azure/Azure portaal), dan kan u updates downloaden voor uw pakket.  Zo bent u zeker dat u steeds de laatste aanpassingen heeft die voldoen aan de wettelijke vereisten.  Voor Azure/Azure klanten worden de updates automatisch gedaan. Bijgevolg is deze Kbase in dat geval niet van toepassing. Wanneer een nieuwe versie beschikbaar is voor Venice, dan kan u deze terugvinden op onze update pagina . Daar kan u onder andere ook de systeemvereisten terugvinden . De updates kan u zelf doen of laten doen door uw Venice verdeler. U kan dit ook zien op de versietegel in Venice doordat er een groene pijl en melding in de tegel zichtbaar zijn

Indien u deze tegel niet ziet staan in uw dashboard (tab start), kan u deze toevoegen door onderaan de knop “beheer tegels” aan te klikken en deze standaard tegel van Venice op uw overzicht te zetten  

 

 Een voorbeeld van een versietegel die geen meldingen (meer) toont van nieuwe versies:

Indien de versietegel geen melding maakt van een nieuwe versie ondanks het feit dat er een nieuwe versie beschikbaar is, dan kan u dit (opnieuw) activeren op de volgende wijze

  •  Klik op de Venice knop – Instellingen – Parameters – myVenice

  • Zet het vinkje aan zodat we u deze meldingen kunnen sturen

Te oude versie van Venice

Sinds de overname door Exact werden alle Venice url’s systematisch vervangen waaronder ook de WebService url.  Vanuit een zeer oude versie (lager dan versie 12.xx) kunnen dus ook geen calls meer gedaan worden naar de WebService.  Hierdoor kan ook de versietegel niet meer correct werken

Dit bericht is geplaatst in Interfaces/Technisch met de tags , . Bookmark de permalink.